پرسپولیس زلزله
شهاب گردان که بنا بر دليلي اردوي تيم ملي را ترک کرده بود و به همين علت با شکايت فدراسيون فوتبال روبه‌رو شده بود، امروز (يکشنبه) به همراه وکيلش در جلسه کميته انضباطي فدراسيون شرکت کرد تا درباره اين مسئله توضيح دهد.

گردان در اين جلسه دليل ترک اردوي تيم ملي را نداشتن آمادگي ذهني کافي براي حضور در تيم ملي به دليل بستري شدن مادرش در بيمارستان عنوان کرد و گفت که براي خروج از اردوي تيم ملي مربي اين تيم را در جريان گذاشته و اجازه اين کار را گرفته است.

شکرريز، وکيل گردان که در اين جلسه حضور داشت به ايسنا گفت: در آن مقطع مادر شهاب گردان در بيمارستان در جويبار بستري شد که اين مسئله تمرکز شهاب را به هم زد. امروز (يکشنبه) ادله لازم را براي اثبات اين مسئله ارائه کرديم. ضمن اينکه شهاب پيش از ترک اردو مسئله را به مترجم تيم ملي اطلاع مي‌دهد و او هم آن را به دن گاسپار، مربي دروازه‌بان‌هاي تيم ملي ابلاغ مي‌کند و در نهايت به گردان اجازه داده مي‌شود که فقط در آن مقطع اردو را ترک کند.

وکيل شهاب گردان همچنين گفت: شهاب گفته که مثل يک سرباز در خدمت تيم ملي است و هرگاه تيم ملي از او دعوت کند با جان و دل مي‌پذيرد. او در جلسه از هر گونه قصد توهيني به پيراهن تيم ملي اعلام برائت کرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: